data_planning_groen_groot

Marketing Automation

BUSINESS PROCESSEN AUTOMATISEREN VERHOOGT DE EFFECTIVITEIT EN EFFICIËNTIE

Geautomatiseerde processen verhogen lead conversie

Marketing Automation koppelt multi-mediale communicatie aan een gestructureerd salesproces. Dankzij software en technologie kunnen tal van processen die hun effectiviteit hebben bewezen, worden geautomatiseerd. Repetitieve handmatige taken worden zo vervangen door geautomatiseerde oplossingen die de efficiëntie verhogen en de kans op menselijke fouten verminderen. Bij SAM splitsen we automation op in vier hoofdactiviteiten…

Gratis workshop

marketing_automation_management_groen

Automation Management

Welke software of leverancier moet worden gekozen voor welke processen? Hoe integreren we dit met bestaande systemen?

SAM consultants staan u bij om business requirements uit te schrijven, vendors en partners te selecteren en de implementatie te begeleiden.

marketing_content_management_groen

Content Management

Content management software biedt oplossingen om ongestructureerde informatie te behandelen in een bedrijf. En dit in de ruimste zin.

Bij SAM gaat het vooral om twee types. Digital Asset Management: het opslaan, beheren en distribueren van digitale bestanden. Content Management Systemen om teksten, beelden en andere gegevens op internet te publiceren.

marketing_campaign_management_groen

Contact & Campaign Management

Contact & Campaign Management software laat toe om een effectieve, doorlopende dialoog op te zetten met uw klanten. Op basis van de behoeften en het gedrag van de klant kan een gerichte één-op-één communicatie strategie voor al uw kanalen (online en offline) worden ontworpen, gepland, uitgevoerd en gemeten.

Zo zorgen we keer op keer dat de juiste boodschap op het juiste moment via het juiste kanaal bij door de juiste personen gezien wordt.

marketing_customer_management_groen

Customer Management

Bij Customer Relationship Management staat de klant centraal en bieden we hem een individuele benadering, gebaseerd op zijn wensen.

Via CRM software kunnen we meerdere klantprofielen opstellen. Deze worden vervolgens gekoppeld aan verschillende business rules zodat ze op een andere manier kunnen worden opgevolgd doorgeen de verschillende fases van een sales proces en doorheen de volledige organisatie.

Neem de proef op de som

Een partnership aangaan rond Business Process Management vraagt om vertrouwen. En of het nu gaat om consulting, data, automation of planning dat vertrouwen moet worden verdiend. Aan de hand van enkele concrete workshops en scans bieden we een vrijblijvende kennismaking aan.
workshops_icon_groen

Marketing Automation Workshop

Marketing Automation optimaal inzetten, betekent de juiste tools gebruiken om klanten aan te trekken en te behouden, marketing- & salesprocessen aligneren en automatiseren, de sales trechter te vullen met nieuwe leads en de effectiviteit van uw inspanningen in real-time op te volgen.Tijdens deze workshop brengen we uw hardware en software in kaart. We bekijken de gegevensstructuur van de databronnen en hoe ze in relatie staan tot elkaar. De conclusie is een SWOT van de huidige situatie en de mate waarin de voorzieningen zijn afgestemd op de huidige processen en tools. Finaal zorgen we voor een aanzet voor de nieuwe structuur en een aantal adviezen voor acties.
Onze Audit Workshops verlopen allen volgens een vast stramien.
  • Vertouwelijkheidsovereenkomst: alle informatie wordt steeds confidentieel behandeld
  • Intakegesprek: diepte-interview met betrekking tot bedrijfsdoelstellingen en de audit problematiek
  • Workshop vragenlijst: voorbereiding en analyse aan de hand van gedetailleerde vragenlijst
  • Workshop: voorbereid en begeleid door SAM consultants, samen met business en IT management
  • Deliverable: analyse en aanbevelingen

Voornaam:

Naam:

Bedrijfsnaam:

Functie:

Telefoonnummer:

Straat:

Nummer:

Plaats:

Postcode:

Taal:

E-mail:

Workshop: